Prednosti in slabosti pouka na daljavo v očeh učencev

Učenci 6. a, 7. a, 8. a in 9. a so navedli svoje poglede in izkušnje v zvezi z izobraževanjem na daljavo. Katere prednosti in katere slabosti učenja v trenutnih kriznih razmerah so izpostavili?

Prednosti

  • urnik si lahko prilagajamo
  • čas učenja si razporediš po svoji volji
  • lahko delaš, kadar hočeš: zjutraj, zvečer, sredi dneva
  • glede na količino snovi si lahko sam pripraviš urnik, npr. najprej narediš predmete z manj snovi, za konec pa si pustiš tiste z več snovi
  • pri reševanju nalog imamo več časa za premislek
  • lahko si vzameš več časa za reševanje nalog in ustvarjanje zapiskov
  • lahko se bolj poglobljeno usmeriš v določeni predmet in se bolj posvetiš predmetom, ki ti grejo v šoli slabše
  • naloge lahko rešujemo toliko časa, kot hočemo
  • pouk končam, kadar hočem, in se grem lahko nato ven igrat
  • lahko sem več časa zunaj
  • če snov predelam prej, imam več prostega časa
  • več prostega časa imaš
  • sam si organiziraš pouk, ki se lahko začne malo kasneje kot ponavadi
  • lahko spiš dlje
  • ni treba oditi v šolo in zjutraj zgodaj vstajati, v miru lahko zajtrkuješ
  • imamo manj predmetov na dan in ni nujno, da naredimo vse naenkrat, lahko delamo bolj sproščeno
  • doma je bolj sproščen pouk
  • bolj sproščeno učenje, lahko si vzamemo več odmorov
  • nisem tako utrujena, kot sem bila, ko sem prihajala iz šole
  • je bolj sproščujoče in ni stresa ali živčnosti
  • nimaš strahu pred ocenjevanji in spraševanji
  • ni ocenjevanj
  • če česa ne razumemo, lahko vprašamo koga doma
  • vedno imaš dostop do interneta za dodatne razlage, če nisi razumel snovi
  • dostop tudi do spletnih gradiv
  • prek računalnika je lažje delati
  • več je zapiskov v elektronski obliki in je bolj čitljivo
  • imaš večji prostor za delo
  • več časa preživimo skupaj kot družina
  • smo v domačem okolju, manj je tveganja za okužbo

Slabosti

  • manjka mi druženje s prijatelji
  • pogrešam sošolce
  • manjka mi celotna šola, saj mi je doma velikokrat dolgčas
  • doma mi je dolgčas
  • manjka druženje in kakšna razlaga
  • pogrešam učiteljičino razlago snovi
  • nimamo očesnega kontakta z učitelji, zato težje razumemo nekatere snovi
  • učenec potrebuje učiteljevo ustno razlago, če neke snovi ne razume
  • sploh ni govornega in očesnega stika, redno moraš biti aktiven v spletnih učilnicah
  • pri nekaterih predmetih potrebuješ razlago ali vsaj kak primer iz življenja za lažjo predstavo snovi
  • nekaterih stvari si sam ne znam pojasniti
  • kdaj pa kdaj ne razumem, kaj točno moram narediti
  • če moramo sami predelati snov, je težje, saj si jo lahko razlagamo narobe
  • meni je težje prepisovati iz učbenika, delovnega zvezka itd. kot poslušati učiteljevo razlago
  • če kdo potrebuje dodatno razlago, jo težje pridobi
  • pogrešam nekatere šolske ure
  • pogrešam komunikacijo z drugimi ljudmi
  • včasih ne morem biti osredotočena na delo
  • mama me ima toliko pod kontrolo, da ne morem izpustiti niti ene naloge
  • starši nam morajo pomagati, če česa ne razumemo, včasih pa tudi oni ne morejo
  • nismo v nadzorovanem okolju z učitelji, bratje/sestre nas lahko motijo
  • delo z računalniki je včasih zelo zamudno, zato večino svojega časa preživimo pred ekrani
  • včasih nam internet nagaja in ne moremo priti do določenih spletnih strani
  • težava je, če je v družini več učencev in v hiši premalo računalnikov
  • če se ne znajdeš na računalniku, je lahko težje
  • imamo omejeno gibanje
  • snov je težje razumeti brez razlage

Zbrala: Dragica Š. Maljavac

Likovno so ustvarjali učenke in učenci 5. b razreda (mentorica Mirjana Tomažič)

 

(Skupno 1.880 obiskov, današnjih obiskov 1)
 
 
 

Deli



 
 
 
 
Dostopnost